Friday, January 27, 2012

Simpan EMAS anda di Public Safe

Assalamualaikum...
Ini ada satu lagi kerisauan bagi mereka yang nak melabur dalam emas. "Di mana nak simpan emas2 tu?" "Tak hilang ke?" hehe Kalau simpan bawah bantal memang hilang. Simpan di rumah dalam peti besi pun belum tentu selamat. Oleh itu Public Gold telah menyediakan perkhidmatan untuk penyimpanan ini. Saya kongsikan sedikit maklumat yang saya ambil dari www.publicgoldsarawak.com tentang kemudahan yang ditawarkan oleh anak syarikat Public Gold iaitu Public Safe. Semua perkhidmatan ini adalah bertujuan untuk memudahkan sesiapa yang ingin membuat pelaburan emas.
Public Safe menawarkan perkhidmatan menyimpan emas yang telah dibeli oleh para pelanggan Public Gold. Kadangkala, kita sering memikirkan cara dan tempat yang selamat untuk menyimpan emas yang telah dibeli. Sebenarnya, ada banyak pilihan untuk membuat simpanan emas, tetapi Public Safe menawarkan kadar yang lebih murah, eksklusif untuk para pelanggan Public Gold.
Public Safe hanya mengenakan caj sebanyak 0.5% dari nilai emas anda sebagai caj simpananMinimum caj setahun adalah RM20. Jika emas yang disimpan itu diambil semula sebelum sampai tempoh setahun, tiada pulangan bayaran akan diberikan.

Pelanggan tidak perlu pening kepala memikirkan tempat untuk menyimpan emas… Jadi, simpan di Public Safe adalah lebih selamat.. Bagi cawangan Public Gold di Kuching, keselamatan adalah lebih terjamin kerana berada betul-betul di atas MAYBANK. Maka security system menjadi double layer dan meyakinkan. Boleh lihat laman Public Safe di SINI
Sekarang para pelanggan tidak perlu lagi memikirkan tempat simpanan emas yang dibeli, apa yang perlu dilakukan, beli emas, simpan di Public Safe… Mudah…semua urusan hanya perlu dilakukan melalui Public Gold sahaja… Sangat mudah…


credit to admin http://www.publicgoldsarawak.com


Hubungi 0165890946 untuk pertanyaan tentang emas, public gold dan untuk membeli emas.

No comments: